• Lorem ipsum

Verzenden

Levertijden
  • Na ontvangst van uw betaling zullen wij de producten die op voorraad zijn z.s.m. verzenden, wij versturen onze pakketten met PostNL. Bestellingen die voor 22:00 uur besteld en betaald zijn en waarvan alle producten op voorraad zijn worden dezelfde dag nog verstuurd, tenzij anders aangegeven. De levertijd kan per product verschillen maar dit wordt altijd aangegeven op de productpagina en in uw winkelwagen.

  • De levertijd wordt te allen tijde aangepast naar het product met de langste levertijd in de winkelwagen. Mocht dit niet uitkomen dan willen we u graag verzoeken om contact met ons op te nemen, dan gaan we samen kijken naar de mogelijkheden van een deellevering.

  • Indien u met bankoverschrijving betaald, verzenden wij de producten nadat het geld is ontvangen op ons bankrekeningnummer NL88 INGB 0008 5922 48 op naam van Sup Culture Club, onder vermelding van het ordernummer.

Volg uw zending

 Zodra we uw bestelling verwerkt en ingepakt hebben ontvangt u een e-mail met daarin de Track & Trace code. Met deze code bent u in de gelegenheid om uw zending te volgen met PostNL.


Verzendkosten

Uw bestelling wordt Gratis thuis bezorgt. 


Kies zelf het bezorg adres

Ander afleveradres dan uw factuuradres? Dit kunt u heel eenvoudig aangeven bij de afronding van uw bestelling.


Bestelling zelf afhalen?

U kunt uw bestelling altijd bij ons komen afhalen, dit kunt u heel eenvoudig kiezen bij de afronding van uw bestelling. 


Niet thuis op het moment van levering?

Geen probleem, PostNL zal proberen om het pakket bij de buren af te leveren. Lukt dat niet dan bieden ze het de eerst volgende werkdag nogmaals aan. Bent u de tweede bezorg poging ook niet thuis, dan gaat uw bestelling naar een PostNL afhaalpunt bij u in de buurt waar u uw pakket kunt ophalen.


Uitzonderingen

In de regel worden de pakketten de volgde dag geleverd door PostNL, maar het kan voorkomen dat de producten een dag later worden aangeboden, of indien uw bestelling uit 2 delen bestaat, uw levering over 2 dagen verdeeld kan worden. Dit is afhankelijk van de grote van uw order en de omvang van de pakketten. Onze ervaring is dat in 98% van alle door ons verzonden orders ook daadwerkelijk de volgende dag bij u geleverd wordt door PostNL.


Grote pakketten

Grote pakketten en pallets worden niet in het weekend geleverd, deze worden altijd op een doordeweekse dag geleverd. De track en trace service van eventuele pallet zendingen zijn helaas niet te volgen. Hier heeft PostNL nog geen goed werkende oplossing voor, als u hier over vragen heeft willen wij u adviseren om contact op te nemen met onze klantenservice. 


Eilanden

Indien het pakket met PostNL geleverd wordt zijn er geen extra kosten.

Wij levert door heel Europa!

Voor zendingen buiten Nederland en België hanteren wij aangepast verzendtarief en levertermijn. Indien u hier interesse in heeft kunt u altijd contact met ons opnamen voor meer informatie.

 

Retourneren

Retourneren, Ruilen of Annuleren? Daar doen we niet moeilijk over. U kunt binnen 14 dagen zonder opgaaf van redenen uw aankoop retourneren, daarnaast heeft u 30 dagen om uw aankoop te retourneren met een duidelijke en goede reden, ingaande op de dag van ontvangst. U heeft vanaf het moment van uw retourmelding nog 14 dagen de tijd om uw producten terug te zenden. Het product kan alleen ongebruikt en in originele verpakking geretourneerd worden. Mocht uw aankoop willen annuleren maar het product is al verzonden door onze vervoerder dan zijn de retourkosten voor uw eigen rekening.

Hoe kan ik een product retourneren, ruilen of annuleren? Doorloop de volgende stappen, in het geval van annulering

1. Meld uw annulering aan bij onze klantenservice via: 
    [email protected]. 

2. In geval van een annulering nadat het product is verzonden kunt u de stappen volgen van
    retourneren. 

Doorloop de volgende stappen, in het geval van een reguliere PostNL zending:

1. Meld uw retourzending aan bij onze klantenservice via: [email protected] of bel ons. 

2. Schaf een verzendlabel aan via www.PostNL.nl/tarieven (De retourkosten zijn voor uw eigen rekening)

3. Retour adres: Fullfilment Achterhoek t.a.v. SupsSupply Edisonstraat 58, 6902 PK Zevenaar, Nederland

4. Plak het verzendlabel op de originele verpakking. 

5. Geef het pakket af bij een PostNL locatie bij u in de buurt.

6. Bewaar uw verzendbewijs, hier staat een Track en Trace code op waarmee u de retour zending zelf kunt volgen.

Hoe retourneer ik zo veilig mogelijk?

Verpak de goederen in de originele verpakking. En waar nodig extra verpakkingsmateriaal om beschadiging te voorkomen. Zodat u het volledige koopbedrag terug kan ontvangen als wij de producten zonder schade in ons magazijn hebben gekregen. Door in de originele verpakking te retourneren is de kans op beschadigingen zo klein mogelijk en kunnen we er misschien nog iemand anders mee blij maken. Verwijder waar nodig het oude verzendlabel van de originele verpakking.

Heeft u de originele verpakking niet meer in huis?

Geen probleem, we bekijken de staat van het teruggestuurde product en bepalen aan de hand daarvan wat de waardevermindering is, dit kan oplopen tot maximaal 25% van de aankoopprijs.

Krijg ik na het retourneren het volledige aankoopbedrag terug?

Bijna altijd wel. Maar het is logischerwijs wel afhankelijk van de staat van uw product. Om het volledige aankoopbedrag terug te krijgen is het belangrijk om uw product in de originele staat en onbeschadigd terug te sturen. Zo kunnen we iemand anders nog blij maken met een nieuw product. Anders bepalen we aan de hand van de staat van het product wat de waardevermindering is.

Waarom krijg ik minder geld terug voor mijn geretourneerde product?

Dan is het product waarschijnlijk niet in de originele staat teruggestuurd. In dat geval bepalen we aan de hand van de staat wat de waardevermindering is. De waardevermindering kan oplopen tot maximaal 25% van het aankoopbedrag. 

Het uiteindelijke bedrag dat u terug ontvangt wordt bepaald door twee dingen:

1. De waardevermindering van het product. Deze is gebaseerd op drie factoren:

• beschadiging van het product

• beschadiging van de verpakking

• compleetheid van het product

2. De kosten die gemaakt moeten worden om het product opnieuw te verkopen.

Denk hierbij aan het maken van duidelijke foto’s en een goede omschrijving voor tweede keuze producten die wij via een ander kanaal moeten aanbieden. Deze kosten zijn €7,50 en worden samen met de waardevermindering ingehouden. 

Zijn er nog andere kosten verbonden aan het retourneren of ruilen? 

 De verzendkosten voor het retourneren of ruilen van de producten zijn voor uw eigen rekening. U dient er zelf voor te zorgen dat, als wij de producten weer retour ontvangen, deze als nieuw verkocht kunnen worden. Het is daarom belangrijk dat de zending retour gaat in de originele verpakking. Om schade tijdens transport te voorkomen is het noodzakelijk dat u de retourzending goed en zorgvuldig verpakt. Als de producten beschadigd zijn of gebruikssporen bevatten behouden wij het recht deze kosten in rekening te brengen.

De kosten van de retourzending (indien via onze vervoerder geretourneerd) zullen wij verrekenen met het terug te storten bedrag van uw bestelling. Wij vragen hiervoor uw begrip.

U kunt ook de producten zelf terugbrengen naar ons magazijn.

Zelf de producten terug brengen? 

 U kunt uw retourzending, op afspraak, ook kosteloos afgeven bij ons magazijn in Lekkerkerk. Wij verzoeken u uw komst vooraf aan te melden bij de klantenservice, zodat zij het magazijn op de hoogte kunnen stellen van uw komst. Dit om teleurstelling te voorkomen en u niet voor een dichte deur staat. U ontvangt bij de afgifte van uw producten een schriftelijke bevestiging.

Wij zorgen er dan voor dat het bedrag van uw geretourneerde producten wordt teruggestort op uw rekening, uiterlijk binnen 14 dagen. Dit gebeurt op dezelfde manier waarop de oorspronkelijke transactie is verricht.

Ik heb een verkeerd of beschadigd product ontvangen

 Ondanks onze uiterste voorzorgsmaatregelen kan het helaas gebeuren dat een product toch schade oploopt voor- of tijdens de bezorging. Ook komt het een enkele keer voor dat u het verkeerde product ontvangt. Mocht u een beschadigd of verkeerd product hebben ontvangen, neem dan binnen 5 dagen na ontvangst contact op met de klantenservice. Wij dragen er zorg voor dat u het juiste, onbeschadigde product zo spoedig mogelijk ontvangt.

Voorwaarden voor het retourneren en ruilen

• Een retour of ruil reden opgeven is niet verplicht binnen 14 dagen

• Retourkosten komen voor uw eigen rekening

• Na aanmelding van uw retourzending heeft u nog 14 dagen de tijd om het te retourneren

• U dient er zelf voor te zorgen dat wij de producten weer retour ontvangen

• Het is verplicht de zending te retourneren in de originele verpakking

• Om schade tijdens het transport te voorkomen is het noodzakelijk dat u het pakket goed en zorgvuldig verpakt

• Wij betalen het volledige aankoopbedrag terug incl. eventuele verzendkosten voor de heenzending

• Bij defect: wij zorgen zo snel mogelijk voor een oplossing of  een vervangend product

• Transportschade moet binnen 5 werkdagen na aflevering gemeld worden om aanspraak te kunnen maken op de garantie, voorzien van foto's van de transportschade

Retour adres:

Fullfilment Achterhoek

t.a.v. SupsSupply

Edisonstraat 58

6902 PK Zevenaar

Nederland