• Lorem ipsum
FAQ
Bestellen en betalen
Hoe kan ik bestellen?

Als u een artikel besteld heeft door op "in winkelmandje" te klikken wordt u direct doorverwezen naar uw winkelwagen. Hier vindt u een overzicht van de artikelen in de winkelwagen en bent u nog in de gelegenheid om de aantallen aan te passen. Dit doet u door het pijltje achter het aantal aan te klikken en het gewenste aantal aan te klikken. Als u een artikel wilt verwijderen, kunt u dit doen door op het kruisje helemaal rechts achter het artikel te klikken. Als u nog even verder wilt kijken bij ons op de site klik dan links onderin op "verder winkelen". 

Wilt u uw bestelling afronden, klik op het winkelmandje links boven in om naar de laatste stap te gaan in uw bestelproces. 

Hier kunt u al uw gegevens invullen in 1 veld en kunt u gemakkelijk en overzichtelijk uw bestelling afronden. In dit veld kunt u de volgende gegevens invullen: 

  • Uw Factuur- en afleveradres.
  • Uw gewenste betaalmethode.
  • Uw bestelling afronden door op 'Kopen' te klikken.
  • Uw eventuele opmerkingen die relevant zijn voor de bestelling of aflevering.
Hoe kan ik betalen?

Bij ons kunt u betalen met de volgende betaalmethode:

  • Ideal
  • PayPal
  • Visa
  • MasterCard
  • Bankoverschrijving
  • Bancontact
  • Belfius
  • EPS
  • GiroPay
  • SOFORT Banking
  • Maestro
Krijg ik een factuur?

De factuur wordt meegezonden als bijlage bij de orderbevestiging die in uw mail ontvangt.

Verzenden en retourneren
Welke bezorgdienst gebruiken jullie?

We maken gebruik van PostNL.

Wat is de levertijd?

Dit is met name afhankelijk van het tijdstip van bestellen. We doen ons uiterste best om bestellingen die voor 22:00 uur worden gedaan nog dezelfde dag te verzenden. Op doordeweekse dagen bezorgt PostNL dan veelal de volgende dag. In het weekend duurt het een dag langer.
Door de overheidsmaatregelen tegen het coronavirus stijgt het aantal online bestellingen in Nederland en België op dit moment sterk. Door het grote aantal bestellingen, de impact van de maatregelen (zoals afstand bewaren en contactloos bezorgen) en het hogere ziekteverzuim kan er lokaal vertraging ontstaan bij de pakketbezorging. Hoewel wij graag zouden willen, hebben wij geen invloed op de bezorgtijden van PostNL.

Kan ik mijn bestelde artikel ook ophalen?

Dat is zeker mogelijk! Neem van tevoren even contact met ons op om een ophaalafspraak in te plannen.

Hoe kan ik retourneren?

Retourneren, Ruilen of Annuleren? Daar doen we niet moeilijk over. U kunt binnen 14 dagen zonder opgaaf van redenen uw aankoop retourneren, daarnaast heeft u 30 dagen om uw aankoop te retourneren met een duidelijke en goede reden, ingaande op de dag van ontvangst. U heeft vanaf het moment van uw retourmelding nog 14 dagen de tijd om uw producten terug te zenden. Het product kan alleen ongebruikt en in originele verpakking geretourneerd worden. Mocht uw aankoop willen annuleren maar het product is al verzonden door onze vervoerder dan zijn de retourkosten voor uw eigen rekening.

Hoe kan ik een product retourneren, ruilen of annuleren? Doorloop de volgende stappen, in het geval van annulering

1. Meld uw annulering aan bij onze klantenservice via:
[email protected]

2. In geval van een annulering nadat het product is verzonden kunt u de stappen volgen van
retourneren.

 

Doorloop de volgende stappen, in het geval van een reguliere PostNL zending:

1. Meld uw retourzending aan bij onze klantenservice via: [email protected] of bel ons.

2. Schaf een verzendlabel aan via www.PostNL.nl/tarieven (De retourkosten zijn voor uw eigen rekening)

3. Retour adres: Fullfilment Achterhoek t.a.v. SupsSupply Edisonstraat 58, 6902 PK Zevenaar, Nederland

4. Plak het verzendlabel op de originele verpakking.

5. Geef het pakket af bij een PostNL locatie bij u in de buurt.

6. Bewaar uw verzendbewijs, hier staat een Track en Trace code op waarmee u de retour zending zelf kunt volgen.

Klachten
Wat moet ik doen als ik een klacht heb over mijn artikel?

We lossen uw klacht graag op. Dat lukt het snelst wanneer u contact opneemt door een mail te sturen naar [email protected] met daarin een duidelijke omschrijving van de klacht en foto’s.

Privacy
Hoe wordt er met mijn gegevens omgegaan als ik bestel?

Sups Supply geeft veel om uw privacy. Wij verwerken daarom uitsluitend gegevens die wij nodig hebben voor (het verbeteren van) onze dienstverlening en gaan zorgvuldig om met de informatie die wij over u en uw gebruik van onze diensten hebben verzameld. Wij stellen uw gegevens nooit voor commerciële doelstellingen ter beschikking aan derden. Verdere details kunt u lezen in onze privacy policy.

Garantie
Zit er garantie op de SUP boards?

Op al onze SUP boards zit minimaal 1 jaar garantie, maar ook na die tijd doen wij ons om best om je zo goed mogelijk te helpen.

Ik denk dat de drukmeter van mijn pomp het niet doet, klopt dit?

Wij krijgen veel vragen en opmerkingen van klanten dat de drukmeter niet werkt. 9 van de 10 keer klopt dit niet. Na het lezen van deze blog weet u exact wanneer de meter van je Stand Up Paddle Board pomp begint te werken.

Hoe werkt een drukmeter?

Een drukmeter meet de tegendruk die de pomp krijgt tijdens het oppompen. Deze tegendruk bestaat uit de lucht dat zich in de SUP bevind. Dankzij een speciale sluiting in de pomp kan er alleen lucht in en niet uit. Omdat de lucht niet naar buiten kan wordt er druk opgebouwd. De drukmeter geeft aan hoeveel druk er op de SUP staat in PSI of BAR. De meeste SUP boards worden opgepompt tot 15 Psi (1 BAR). Wilt u weten hoeveel druk uw SUP aankan, kijk dan op onderaan op de product pagina van het specifieke product bij product specificaties.

De drukmeter van de pomp gaat werken wanneer er ook echt druk op staat. Dit betekent dus dat u eerst veel lucht in het board gepompt moet hebben voordat de meter gaat werken. Is het de eerste keer dat u uw SUP oppompt en denkt u dat de meter niet werkt? Dan moet u gewoon meer lucht in de SUP pompen.

Contactgegevens
Neem contact op
Verstuur
*Verplichte velden